Tuesday, November 30, 2010

Strip #07: Text Message from our Neighboring Country







New scam now flying in Malaysia. Beware!

24 comments:

  1. I been waiting for you YO. Add me ok in twitter, FB or blog so I can know you

    ReplyDelete
  2. I also received this few days ago but pakcik instead of ayah. we are cousin?

    ReplyDelete
  3. BLOG HUR BLOG HUUUURRRRRRRRRRR
    how ken u..u...u..

    ReplyDelete
  4. my fren also get this mssg.. so, both of u is her sibling??hehe..

    ReplyDelete
  5. Hahahah. So many from kopitiam this time.

    Do add me in tweeter or follow by blog so it is eaaier to get update

    ReplyDelete
  6. hahaha..if all malaysian people got same message means that "our dad" is awesome/powerful/strong/tough and cool..hahha

    ReplyDelete
  7. wow! btul2 kene beware ni.

    manusia semakin cerdik! XD
    hehehe

    ReplyDelete
  8. haha. banyak sangat scam camni. we are brothers? hahaha.

    ReplyDelete
  9. hahahaha fukken funny.....u made my day

    ReplyDelete
  10. haha...i got the same one! so bad.
    but it was funny ;)

    ReplyDelete
  11. dude, can i share it on my blog? coz it damn funny.

    ReplyDelete
  12. @Naufal,

    Sorry, I reply a bit late. Been away from KL for a week. anyway, sure, please share. Just put some credit to my blog :)

    ReplyDelete
  13. wtf?! i do received the same exact sms, and still keeping it! errr...more brothers?

    ReplyDelete
  14. :) I got the same msg before this and just texted the number saying

    "bodoh,bila masa pulak ayah aku orang indon. plus aku panggil ayah aku abah la morooon"

    -_-"

    ReplyDelete
  15. i get that too bro
    since when my ayah can type message that long
    hahaha

    ReplyDelete
  16. http://www.flickr.com/photos/leiysky/5279078563/

    http://twitpic.com/3hoi13

    see, now everyone is siblings! lol

    ReplyDelete